Profesyonel Bir Logoda Kesin Olması Gereken 6 Genel Özellik

Logo (imlek) tasarımı birleşik firmanın uzun yıllar boyu kullanacağı içinbütün detaylar ayrıntılıayrıntılı düşünülmelidir. Tüm logolarda bulunması gereken muayyen başlı özellikler vardır. genişlik önemlisi ise dikkatalımlıokunuşuyalnız olmasıdır.

Logo yaptıracaksınız, firmanızı seçtiniz, nasılbirleşiknesne istediğinizi anlattınız okunuşu size seçenekler sunuldu. Peki, hangi logonun diğerinden henüzyerinde olduğunu nasıl anlarsınız?

Ülkemizde “zevkler okunuşu renkler tartışılmaz” dense de, nesneleri doğruya da çirkin olarak algılamamıza sebep olan bazen kurallar var. Logo tasarımı lafkonusu olduğunda da bunun mühimbirleşik kısmını herkes içingeçerli olduğunu söyleyebileceğimiz beceri özellikler var. yerindebirleşik logoda olması üniversal olarak akseptans edilmiş 6 hususiyet vardır.

İyi birleşik logo nasıl olmalıdır?

Özgün yapıda olmalıdır

Tasarım dünyada teksürdürmek zorunda değil. amma yeterince fark edici yanları olmalı ki muayyenbirleşik piyasada onu tanıyabilesiniz. Taklit olması okunuşu tasarımcıya hususi figürler içermesi gerekir.

Tasarım teknikleri açısından uygulama olmalıdır

Küçük, birleşikya da pixel ortamında basılabilmeli, beyaz üzerinde siyah olabildiği gibi ilgi çekici olarak da meslek görmeli, siyah üzerindeokunuşu beyaz olarak kullanılabilmeli. Kısacası değişiktasar çizim tekniklerine harmoni sağlamalı.

Grafiksel özellikte tasarlanmalıdır

Sözsel okunuşu entelektüel yoruma tutkun kalmadan görsel olarak ileti iletebilmeli. birleşikişaret olabilmeli. Kelimede olsa sadecebiçim olarak tanınabilmeli. Coca Cola’nın logosunu hatırlamakiçinbirleşikya da iki kereden fazla okumanıza gerek yok.

Basit birleşikkonstrüksiyon içermelidir

Sadece birleşikçizge fikri ya da özelliği içerir. Eğersembol kullanılıyorsa firma ismi süssüzokunuşusüslenmemiş olmalıdır. Eğer sözcük, marka ise, sessizbirleşikdüşünya da sistem onu hususiayla getirir. Mesela IBM markasının çizgileri. Firma isminiz nedenli eşsiz ise çizge o denlisüssüz olabilir.

Kuruma yönelik mesajlar taşımalıdır

İçerik olarak da, makro tasarımlar sessizbirleşik özellikten fazlasını dışa vurum etmemeye ihtimam gösterirler. Prestij, hız, gençlik, dinamizm, zarafet gibi. okunuşu tasarıma bu sessiz özelliği yerleştirirler.
Sonuçta, katıksız ki, içerikyasa olmalı. Tasarımın dışa vurum ettikleri firmanızın şöhretine, pozisyonuna okunuşu karakterine mutabık olmalı okunuşu onları yansıtmalı.
Siz okunuşu firmanız için, estetik, akılda kalıcı, dikkat çekici, kurumsal kimliğinizi yansıtan birleşik Logo tasarımı yaptırmak için lütfen bizimle iletişime geçin.

Sonuç;

Renkleri yerleştirmek, şekilleri okunuşualfabe stillerini tasarıma karışmaetmekişaretsüssüz işlemdir. ekonomik olan hangi şekilleri, renkleri kullanacağımızı belirlemektir. Bu işlemler için ise yapılması gereken uzun vadede araştırma yürütmektir. Logo basitçebirleşiktutum verme işlemi değildir; firmanın sembolü, amblemi, markası, kısacası her şeyi demektir.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

Web sitenizi WordPress.com' da kurun
Başla
%d blogcu bunu beğendi:
close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star